Dag 1 naar Brisbane

16 maart 2020 - Brisbane, Australië

Dat was alweer dag 1.

Vanochtend om 11 uur vlogen wij richting Brisbane. Het was een fijne vlucht van ongeveer een uur. Onderweg werd alleen een oude mevrouw onwel dus dat was wel even een dingetje. Er werd ons gevraagd om te blijven zitten na de landing zodat het ambulancepersoneel de mevrouw kon helpen. Natuurlijk heb je altijd mensen die zich daar niet aan kunnen houden en toch haast hebben om het vliegtuig uit te komen....

Vlak voordat wij in Sydney het vliegtuig in konden kwam het met bakken uit de lucht. Normaal is dat niet erg als je binnen zitten. Alleen vanochtend lag onze bagage buiten op de kar in de regen. Goed begin van de dag.

Kaartjes voor de trein gekocht en richting ons hostel voor vannacht, hier konden we alleen nog niet de kamer in dus de bagage daar gelaten en zijn we gaan lunchen in de stad en hebben een heerlijke massage in de massage stoel gehad. Die konden we wel gebruiken. We zijn nog naar een aantal winkels geweest en daarna terug gelopen naar het hostel. Direct begonnen met het wassen van onze kleding want alles was zeiknat. De wasmachine was snel beschikbaar maar helaas was dat met de droger niet het geval.

We zijn maar gaan eten bij Vapiano (ons favoriete restaurant) en hebben daarna nog rond gelopen in South Bank en een drankje gedronken. Eenmaal terug bij het hostel was de droger nog steeds in gebruik.... Dat is kloten want ik heb geen droge kleren meer behalve de kleren waar ik al de hele dag in loop. Toch maar gaan douchen en dezelfde kleren weer aangetrokken (bah bah). Gelukkig is de droger nu vrij dus kunnen we gewoon onze pyjama aan doen en kunnen we morgen weer met frisse kleren op stap.

Kleding update; helaas heeft de droger vrij weinig gedaan en zijn onze kleren nog net zo nat als dat ze erin gingen. De pyjama is gelukkig wel droog

1. Nina van de Poll:
    16 maart 2020