Dag 2, naar Rainbow Beach

17 maart 2020 - Rainbow Beach, Australië

Vanochtend was het lekker vroeg toen we wakker werden. We moesten helaas wachten tot 8 uur voordat de receptie open ging zodat wij muntjes voor de droger konden krijgen. Ondertussen de tas in gaan pakken en klaar maken voor vandaag. Gelukkig deed de droger het nu wel fatsoenlijk en was alles droog.

Rond 10.30 uur zijn we bij het hostel weg gegaan op zoek naar de bus. De bus stop was makkelijk te vinden en om 11.04 uur reed de bus weg vanuit Brisbane. Het was een lange bus reis van ongeveer 5,5 uur. Als we rechtstreeks zouden gaan dan is het 238 km alleen wij gingen langs de kust dus deden er langer over.

Eenmaal aangekomen in Rainbow Beach moesten we inchecken in het hostel en de spullen droppen in de kamer. Ruime 6 persoons kamer met eigen badkamer voor 1 nachtje. Om 17.00 uur hadden we de safety briefing voor de komende 3 dagen. Op Fraser Island is geen bereik volgens onze ranger dus ik zal even moeten wachten met het posten van de blogs de komende 3