Laatste dagen

21 maart 2020 - Sydney Airport, Australië

De afgelopen dagen waren enorm raar. Nu echt al mijn spullen in moeten pakken om weer terug naar Nederland te gaan. De jongens waren enorm aanhankelijk en bleven maar vragen of ik niet gewoon kon blijven.

Vandaag zijn we voor de laatste keer met zijn allen naar het strand geweest. Het was super gezellig en nog weer mooie dingen gezien.

Dan is het uiteindelijk toch echt tijd om afscheid te nemen van mijn gezin. Billy en Cecilia (nieuwe au pair) bleven thuis dus die heb ik thuis gedag moeten zeggen. Billy bleef maar aan me hangen dus dat was wel even lastig. Rob en Henry hebben mij weggebracht naar het vliegveld. We hebben afscheid genomen bij de auto maar dat viel gelukkig mee. Helaas heb ik geen afscheid kunnen nemen van Rebecca (moeder van de jongens).

Eenmaal op het vliegveld ging ik opzoek naar de check-in balie, dit was niet heel moeilijk maar er stond een gigantisch lange rij. Ik ben maar in de rij op Nina gaan wachten. Zij heeft daar afscheid genomen van Maria (hostmom) en Rose (hostzus) dit was best wel emotioneel en ook ik moest wel even een traantje wegpinken.

In totaal hebben we er een uur over gedaan om onze bagage in te checken en om door de douane heen te gaan en dat viel ons enorm mee. Daarna nog even avond eten gekocht en snel opgegeten.
We zijn nu aan het wachten op boarden richting Abu Dhabi, dat is een vlucht van 14 uur en 50 minuten, dan een overstap van 3 uur en 20 minuten op Abu Dhabi en dan naar Amsterdam, vlucht van 7 uur en 25 minuten dus we zijn er wel even zoet mee.

Mochten jullie ons willen volgen de vlucht nummers zijn EY 455 & EY 77

Tot in Nederland !