De reis

10 maart 2020 - Sydney, Australië

Hoi allemaal!

Na mijn au pair avontuur is het nu tijd om voor een korte tijd te gaan reizen. Ik ga samen met Nina, zij is ook een au pair in Sydney en wij zijn samen met een groepsreis naar Australië vertrokken. Wij zijn dit avontuur samen begonnen en gaan het ook samen afsluiten.

Goed, de reis, waar gaan we allemaal naar toe? We zijn 17 dagen onderweg en gaan een aantal plekken bezoeken. Aanstaande maandag (16-03) vliegen wij naar Brisbane voor 1 nachtje, daarna nemen wij de bus naar Rainbow beach (236 km) om 3 dagen op Fraser Island door te brengen. Wij zullen hier met een hele groep gaan kamperen, tussen de wilde dieren. Gelukkig gaan er een aantal rangers mee en krijgen we een safety briefing.

Na Fraser Island slapen we 1 nachtje in Rainbow beach en de volgende ochtend stappen we weer in de bus op weg naar Airlie Beach (956 km). Airlie Beach is onze opstap plaats voor the Whitsundays, hier zullen wij 2 nachten doorbrengen op een boot (dat wordt nog wat).

Na de whitsundays stappen we gelijk weer in de bus om door te rijden naar Cairns (618 km) om daar te gaan duiken bij the Great Barrier Reef (help). Ik ben erg benieuwd hoe ik ga reageren op de vissen om mij heen, ik en vissen is namelijk geen goede combinatie....
Op 27 maart vliegen wij naar Bali voor 5 dagen, wij hebben 2 dagtours ingepland waarmee we de hele dag op pad zijn en zoveel mogelijk zien in die 5 dagen. Dan vliegen wij 31-03 laat weer terug naar Sydney en landen daar 01-04 en kunnen we nog 1 nachtje bij ons hostgezin slapen. Donderdag (02-04) is het dan echt tijd om weer terug naar Nederland te gaan.

Ik zal mijn best doen om een blog te maken van iedere dag maar ik weet niet of mij dat gaat lukken en anders voeg ik ze samen :)

1. Fia:
    10 maart 2020
    Leuk Esmée. Hele fijne vakantie. Maar dat gaat volgens mij wel lukken en ga je ongeloflijke mooie dingen zien. We gaan je volegen. Liefs😘
  2. Esmee:
    10 maart 2020
    Dat gaat wel goed komen😉
  3. Erna:
    10 maart 2020
    Gaaf Esmee mooi dat je nog wat in Australië gaat bekijken en meis je hebt gesurft dus het duiken gaat ook vast goed. Heel veel plezier en tot gauw. 😘
  4. Esmee:
    Dankjewel 😘
  5. Fennie van Delden:
    12 maart 2020
    Hey Esmée, nog effe lekker een mooi aventuur beleven tussen de wilde dieren en daarna nog duiken tussen de vissen😅. Jou kennende ben ik heel benieuwd naar je verhalen. Heel veel plezier en geniet ervan. Groeten Fennie (natuurlijk ons op de hoogte houden foto's/verhalen) Tot gauw!😘
  6. Esmee:
    15 maart 2020
    Ja, dat zal interessant worden 😘